Veelgestelde vragen

Hoe zit het met de verzending tijdens het Corona-virus?
Op dit moment natuurlijk de meest gestelde vraag aan ons. Helaas is er niet echt een duidelijk antwoord op. Elke dag zijn er wel ontwikkelingen op dit gebied. Op dit moment is het een zekerheid dat orders langer onderweg gaan zijn, dit vanwege onderbezetting en te weinig ruimte in onze logistieke keten. Wereldwijd wordt veel vervoer gebruikt voor Corona gerelateerde producten. Je kunt denken aan beademingsapparatuur en mondkapjes. Houdt ons blog in de gaten voor de laatste updates. Als besloten wordt dat de sportscholen tot 1 juni gesloten blijven is het advies natuurlijk alsnog om zo snel mogelijk je spullen in huis te halen nu. Artikelen raken uitverkocht op dit moment, dus wie het eerste komt, het eerste maalt.

Kan ik jullie volgen via social media?
Natuurlijk! Momenteel is Sloop actief op Instagram en Facebook, beiden als Sloop Fitness. Volg ons!

Ik heb gisteren een bestelling gedaan, maar nog geen verzendbevestiging ontvangen, is er iets niet goed gegaan? 
Dit zal in veel van de gevallen zo zijn, maar geen paniek. Zodra de bestelling binnen is krijg je een bevestiging hiervan. Wij gaan aan de slag en zodra het pakket klaar is voor verzending ontvangt u hierover bericht. Heeft u een schema besteld? Deze ontvangt u direct! Zo kunt u zich vast voorbereiden op het gebruik van uw aankoop. Kijk ook eens bij "Verzending".