Een moeilijke keuze...

Hey Sloopers!

Wij van Sloop vinden het belangrijk om transparant te zijn in wat er allemaal gebeurt. In deze gekke tijden is dit natuurlijk van nog groter belang. Het Corona-Virus treft ons allemaal en we hopen dat jullie allemaal veilig zijn en blijven. 

De afgelopen week zijn we erg bezig geweest met een lastig probleem. Momenteel zijn levertijden erg lastig met zekerheid te zeggen, waardoor we jullie niet zo goed van dienst kunnen zijn als we willen. 

Ons dilemma: 

Bij onze vaste leverancier lopen momenteel de kosten dusdanig op qua levering, waardoor we dit moeten doorberekenen aan jullie. Dit zou in principe niet erg zijn, wanneer de producten dan gewoon op tijd geleverd worden. Helaas is dat op dit moment niet haalbaar. Dit is niet eerlijk naar jullie. Betalen voor een levertijd die vervolgens niet gehaald wordt...

Onze andere optie is overstappen naar een andere leverancier. Sowieso heeft dit veel voeten in de aarde, maar dit is iets wat we graag voor jullie doen natuurlijk. Het voordeel van deze leverancier is dat de verzendkosten voor ons een stuk lager zijn. Een nadeel is, dat we onze levertijden wat moeten oprekken. 

Een lastige keuze, want beide willen we natuurlijk niet. 

Na lang wikken en wegen hebben we besloten voor de tweede optie te gaan. Dit is het eerlijkst voor jullie als klant en zo hebben jullie ook een realistischer beeld van de levertijden. Onze nieuwe leverancier geeft ons zelf ook aan dat het momenteel erg wisselvallig is.

Wat gebeurt er in de praktijk. 

Onze verzending blijft staan op maar €4,99 (deze moest minstens verdubbelen bij onze oude leverancier...) en onze levertijd zetten we op 10-20 dagen. Dit is lang, dit begrijpen wij, maar wel de beste optie op dit moment. Wanneer alles weer onder controle is zullen we opnieuw bekijken wat we zullen doen.